על הבלוג

ברוכים הבאים לבלוג הארגוני של חברת סנסקום. כאן בsensetalk אנו נשתף ונעדכן במגוון נושאים מקצועיים שמעסיקים אותנו, אתכם ואת התעשייה כולה. בנוסף לתכנים המקצועיים ניתן למצוא כאן גם תכנים מתוך עולם התוכן הפרטי של הכותבים...

רישום לבלוג

כותבים באתר

עדי טמיר

צ'רלי צ'פלין אמר ש"יום ללא צחוק הוא יום שבוזבז" ואני מסכים איתו. אני מאמין שאין כמו צחוק אמיתי ומשוחרר לגרום לאנשים להוריד את החסמים, להקשיב וללמוד. במשך כ- 9 שנים ניהלתי את "תיאטרון ריאליטי", תיאטרון אימפרוביזציה מקצועי ומרכז-סימולציות לארגונים. במהלך שנותיי בתיאטרון קיימנו מאות הופעות מול קהלים שונים ומגוונים מתלמידי בית ספר יסודי ועד מנהלי ארגונים גדולים במשק ונגענו במספר אין סופי של תכנים ארגוניים, הדרכתיים ופדגוגיים. בנינו ימי הדרכה חוויתיים והקמנו מערכי וסימולציות למגוון רב של לקוחות. עם הצטרפותי לסנסקום אני ממשיך לנהל את התיאטרון ובמקביל מוניתי למנהל פרויקטים ב- SensePro המספקת שירותי ייעוץ ופתרונות לעולמות התקשורת וניהול קשרי לקוחות, וזאת במטרה להמשיך ולספק מענה איכותי וחוויתי ללקוחות סנסקום הנדרשים לימי הדרכה וסימולציות. במקביל לכך, אני ממשיך להעמיק את ידיעותיי כמנחה ומלווה של ארגונים שונים במשק הישראלי.
המשך קריאה

אנה בנישתי

כחובבת אפייה, אני יודעת עד כמה חשוב לתת לתהליך תשומת לב ראויה, כדי שהתוצאה תהיה טובה (וטעימה). כמנהלת הדרכה בתחום תפעול מוקדים בסנסקום, אני משקיעה בתהליך ההדרכה את כל האהבה והיצירתיות ומסייעת למודרכים שלי לגלות את היכולות שלהם, וכאשר הם יוצאים לשטח, התוצאות מדברות בעד עצמן. את הניסיון המקצועי שלי רכשתי בחברה גדולה בה ניהלתי צוות, הכנתי והעברתי מערכי שיעור וקורסים והקמתי שלוחה של מוקד שירות ומכירה באזור הדרום. כיום, אני מפתחת את מערך ההדרכה בסנסקום ובעתיד, מי יודע, השמיים הם הגבול.
המשך קריאה

אשר שוורץ

אני בעל תואר B.Sc בניהול טכנולוגיה מהמכון הטכנולוגי חולון, עם התמחות במערכות מידע, משמש כמנהל פרויקטים ויועץ טכנולוגי בתחום ה- Contact Centers, ומתמחה באפיון, ניתוח, ליווי והקמה של מוקדי שירות ומכירות רב ערוציים. בתפקידי אני מביא לידי ביטוי חשיבה עסקית אסטרטגית, בשילוב היכרות מעמיקה עם הטכנולוגיות והשחקנים בשוק וניסיון בהובלת עשרות רבות של פרויקטים מוצלחים. בעבודתי אני נהנה מהאינטראקציה עם האנשים, האתגרים המשתנים, לראות רעיונות קורמים עור וגידים, מטרות מושגות ולקוחות שבעי רצון. בזמני החופשי אני נהנה מספרים, סרטים, הרחבת אופקים ובילוי עם המשפחה.
המשך קריאה

אפרת גרוס

מנהלת פרויקטים בתחום טלקום בסנסקום.
המשך קריאה

עינת דהאן

מנהלת השירות בנתיבי ישראל
המשך קריאה

עינת לוי- לנגר

לפני שהגעתי לסנסקום סיימתי תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי החברה, כמו כן למדתי שפת סימנים לחרשים. כמנהלת צוות גיוס בסנסקום, חלק גדול מהתפקיד שלי סובב סביב אנשים – מועמדים למשרות שונות, לקוחות שמחפשים עובדים המתאימים להם, מנהלי מוקד שמשתפים איתי פעולה ועוד. האנשים שמקיפים אותי הם גם הסיבה לכך שאני אוהבת את התפקיד שלי – אני אוהבת לשמוע את הסיפור שמאחורי כל אדם, ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לאזן בין הרצוי לארגון למצוי האנושי. בסנסקום אני רואה בית, בית מקצועי לגדול ולהתפתח בו, בית שפותח בפני דלתות להזדמנויות רבות ומאתגרות. לאחר שאני עוברת מהבית המקצועי לבית האישי אני אוהבת להעשיר את זמני באמצעות תחביבים שונים המאפשרים לי זמן איכות עם עצמי כגון צפייה בהצגות והופעות, ריצה ואפיה, ומתמקדת באנשים האהובים עלי בעולם – בעלי ושני ילדי – שהם גם המצוי וגם הרצוי שלי.
המשך קריאה

עינב דור כהן

אנשים לאנשים מיצרים שינוי – קו זה מנחה אותי במהלך עבודתי מול לקוחות סנסקום. כמנהלת פרויקטים ומנהלת הדרכה אני עוברת יחד עם לקוחות החברה תהליכים משמעותיים המאפשרים להם לחוות שינוי בתחום העבודה ובחיים עצמם. התחומים בהם אני עוסקת הם רבים ומגוונים- ליווי ארגונים במגוון תהליכים פנים ארגוניים, פיתוח יכולות ארגוניות בניהול קשרי לקוחות, הדרכת בעלי תפקידים בכירים, ניהול צוות מדריכים, איתור צרכי הדרכה, פיתוח והתאמת חומרים ועוד. אני מקווה שביום מן הימים אאסוף את יכולות ההדרכה שפיתחתי ולמדתי ואיישם אותן על תחומי חיים נוספים כגון מעגלי נשים והנחיית הורים, שכן אני מאמינה, שלא משנה היכן מציבים את האדם, העשייה וההצלחה הן בידיו.
המשך קריאה

איטל גולדברג

כאמא לתאומים שמצטיינת ב"ג'אגלינג" יום יומי, למדתי ששמירה על איזון מאפשרת לי ליהנות מכל רגע ולהפוך כל קושי לאתגר. כך אני יכולה להסתכל על חצי הכוס המלאה ולמלא את חצי הכוס הריקה, בייחוד כאשר זה נוגע לאפשרויות של למידה, התפתחות וגדילה. כיום אני מתאמת שיווק במחלקת השיווק של סנסקום, כאשר באחריותי נמצא כל תחום התקשורת השיווקית בדגש על רשתות חברתיות. לעולם זה הגעתי מתחום משאבי האנוש שם צברתי ניסיון מקצועי ועשיר בעולם גיוס העובדים ,כאחראית נושא טיפול בפרט וברווחת העובד, ושותפתה פעילה בחניכה, ליווי וייעוץ למנהלים בנושאי משאבי אנוש. עם הצטרפותי לסנסקום מוניתי למנהלת מערך גיוס כוח האדם של מוקדי הטלפונים המופעלים על ידי החברה אצל הלקוחות השונים. אמנם שני העולמות, השיווק ומשאבי אנוש, נראים שונים, אך כל יום אני מגלה מחדש ששילוב מידע מתחומים שונים מאפשר לי לראות כל סיטואציה בצורה רחבה, מעניינת ומאתגרת יותר וכן שיש גם קשר בין השניים.
המשך קריאה

איתן לומברד

בכל יום, רגע לפני שאני מגיע לעבודה אני מתמסר לאחת ההתמכרויות המאתגרות והאהובות עלי – פעילות גופנית בשעות בוקר, שמצטרפת לשני תחומים נוספים שממלאים את עולמי – גינון ופילוסופיה בודהיסטית. ולמרות שאני משתדל לחיות עד כמה שניתן בהווה, כאשר אני מרים את העיניים לעבר העתיד אני שואף להמשיך ולהרחיב את שירותי סנסקום לצרכי הלקוחות בארץ ובעולם. את סנסקום, חברה המונה מעל 200 עובדים שהתחילה מעובד אחד חרוץ (אם יורשה לי..), ייסדתי בעקבות אהבתי לאנשים והרצון לסייע למנהלים וארגונים להיות טובים יותר במה שהם עושים, ומתוך רצון תמידי להתמודד עם האתגרים של הובלת תהליכי שינוי ושיפור במערכות גדולות. כמנכ"ל סנסקום, אני מעמיד לרשות לקוחות החברה והעובדים את הידע והניסיון הרב שצברתי בפרויקטים שהובלתי - בניית מתודולוגיה ומערכת לניהול הוצאות תקשורת, פיתוח גישת ייעוץ עסקית-ניהולית למערכות תקשורת ארגוניות ועיצוב, תכנון, הקמה וליווי מוקדי קשרי לקוחות (Call Centers) גדולים בגישה רב-תחומית.
המשך קריאה

אייל לוי

כדי להכיר אותי, צריך להבין שאני איש של יבשה וים, ובשני המקומות אני אוהב את הגלים, את האתגרים וההצלחות. ביבשה אני מנהל תחום תפעול מוקדים. אני מתמחה בניהול מוקדי בוטיק בבית הלקוח המשלב בין תחום ניהול המוקדים ושירות הלקוחות יחד עם יחידת רווח והפסד. בנוסף, אני בעל ניסיון של למעלה מ-8 שנים בתחום ניהול והקמה של מוקדי מיקור חוץ (Outsourcing) בתחומי מכירות, סקרים ושירות לקוחות. בעבודה אני אוהב את האינטראקציה המתמשכת והמאתגרת עם הלקוחות והצוות עליו אני מופקד. בעיני אין תענוג גדול יותר מלקבל עובד חדש וחסר ניסיון ולראות כיצד הוא מתפתח וגדל. בים אני פריק של כל ספורט ימי אפשרי, והחלום שלי הוא להפליג עם כל המשפחה מסביב לעולם. בים כמו ביבשה כל גל הוא אתגר בשבילי והזדמנות להתמודדות והצלחה.
המשך קריאה

אייל אהרון

יועץ בכיר, המתמחה בייעוץ וליווי מהלכים אסטרטגיים, הקשורים לתחום טכנולוגיות התקשורת ותשתיות המחשב בארגונים גדולים ומורכבים. לרשותי כ- 10 שנות ניסיון בחברת גלובקול, בתפקידי ניהול פרויקטים וניהול השירות בתחום הטלקום. תפקידי האחרון בחברה, היה מנהל מחלקת פתרונות נורטל. במסגרת תפקידי בסנסקום, אני נהנה להיות שותף בתהליכי גיבוש החשיבה הטכנולוגית בארגונים ולמצוא דרך יצירתית, להשתמש בחידושים הטכנולוגיים ולתרגם אותם לערכים של תועלת ושיפור יכולות הארגון, לצד עמידה ביעדים התקציביים. כיועץ אני מצליח לשלב ולהביא לידי ביטוי את הניסיון הטכנולוגי שרכשתי, לצד חשיבה עסקית ניהולית ויצירתית. בזמני החופשי אני נהנה לבשל, לטייל ולבלות זמן איכות עם משפחתי האהובה ויולי כלבתי הנאמנה. שאיפותיי לעתיד הן להמשיך ולזהות את ההזדמנויות הנכונות, אשר יסייעו לי להתפתח במישור האישי והמקצועי.
המשך קריאה

גיא תדמור

יועץ בכיר בתחום טכנולוגיות ותקשורת בסנסקום.
המשך קריאה

ענבל פוטש

מנהלת פרויקטים בתחום ניהול קשרי הלקוחות בסנסקום. התמחות בהובלת והטמעת תהליכי שיפור ביצועים בתחום השרות והמכירות ופיתוח מנהלים. בעלת ניסיון של 9 שנים בייעוץ והדרכה לארגונים גדולים במשק. ניסיון רב בעבודה מול בנקים ושרותי הבריאות. מרגישה סיפוק אדיר לפגוש לקוחות בפרספקטיבה של זמן ולראות כי יישמו והטמיעו את השינוי שרצו ובחרו לעשות, בסיועי. אמא לתומר יותם ויובל וזוגתו של אודי.
המשך קריאה

קרן רבי

סמנכ"לית בכירה למינהל ומשאבי אנוש ברשות האכיפה והגבייה
המשך קריאה

קרן שיר

מנהלת תחום הדרכה ומובילת SenseSchool - בית הלמידה של סנסקום. חלק מנבחרת סנסקום משנת 2005 ובמשך 7 שנים, יועצת ארגונית ומנהלת פרויקטים בכירה בחטיבת ניהול קשרי לקוחות. בעלת ניסיון של כ- 15 שנה בעולם קשרי הלקוחות ובכלל זה ניסיון עשיר בייעוץ לארגונים בתחום ניהול, תפעול ותהליכים והעברת קורסים סדנאות ותהליכי פיתוח מנהלים במוקדי קשרי לקוחות. עבודה בממשק עם הרבדים השונים בהיררכיה הארגונית, מההנהלה הבכירה ועד ליווי וחניכה אישית של המנהלים בשטח. הובלת מגוון פרויקטי שיפור ביצועים, גיבושי תפיסה, איחוד מוקדים ושימור עובדים לרבות: אפיון וניתוח תהליכי עבודה והתאמתם ליעדים העסקיים, הכשרה, ליווי, חניכה ופיתוח בעלי התפקידים במערכי קשרי לקוחות, הגדרת מבנה ארגוני פרופילי תפקידים נדרשים וניתוח עיסוקים, העברת קורסים וסדנאות ותהליכי פיתוח מנהלים. ליווי ארגונים החל משלב ההקמה, גיבוש התפישה, אפיון, תפעול שוטף, ושיפור מערך קשרי הלקוחות. הדרך המשותפת שאני עוברת עם בעלי התפקידים השונים במערכי קשרי הלקוחות, החל מהענקת הכלים והמיומנויות ב'כיתה' ועד ליישום וקצירת הפירות ב'שטח', גורמים לסיפוק אדיר וממלאים אותי באנרגיות להמשיך ולייצר הצלחות !!! אני משתדלת להקדיש כל זמן פנוי לבילוי עם המשפחה, בעלי וילדיי, מה שמסב לי אושר רב ומעניק תחושת סיפוק אדירה.
המשך קריאה

לאה ויצמן

את דרכי בסנסקום התחלתי כנציגת גיוס לקוחות בכללית. היום, שלוש שנים אחרי, אני מנהלת את מוקד קשרי לקוחות מחוז חיפה בכללית ומביטה בסיפוק על הדרך שעשיתי בארגון, דרך שנתנה ביטוי ליכולות שלי ולרצוני לתרום. כשאני לא כובשת יעדים, מתמודדת עם אתגרים ומאמנת את אנשי המוקד לפיתוח העשייה והיכולות, אני אוהבת לאתגר את חוש הטעם של אורחיי וחבריי, ולתת דרור ליכולותיי בתחום הבישול והאירוח.
המשך קריאה

מאיה דוד

מנהלת פרויקטים – תחום ההדרכה. פעילות וניסיון: ליווי וייעוץ ניהול מערך ההדרכה וההטמעה בארגונים גדולים, החל מבניית תוכניות הדרכה והטמעה, דרך יישום הטמעת מערכות טכנולוגיות, תהליכים ותפישות פנים ארגוניות וכלה בפיתוח והעברת מגוון סדנאות לנציגי ומנהלי CALL CENTER. עבודה מול ארגונים בתחומים: תקשורת, המגזר הציבורי, פיננסי, ביטוחי, בריאות ועוד. בעבר ניהלתי קורסי נציגי שירות בחברת תקשורת גדולה, שם נחשפתי לעולם השירות וחשיבותו להצלחת ומיצוב הארגון. הדבר העיקרי שאהוב עלי במסגרת העבודה: העובדה כי שימוש במיומנויות השירות מתאים לכל אינטראקציה בין אם מול הלקוח, מול קולגה, מול מנהלים ואף מול הסביבה הקרובה שלי. במידה ואנו מיומנים היטב בכלי השירות הקיימים, אנו מאפשרים ויוצרים לעצמנו איכות חיים. תחביב עיקרי: לבלות עם המשפחה שלי בטיולים בחיק הטבע.
המשך קריאה

מאירה ליברמן

המשך קריאה

מורן יצהרי דהרי ורינת משה דהרי

מורן יצהרי דהרי -- עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מחיי, במיתוג ואפיון תהליכים ייחודים ללקוחות ועיצוב הסביבה שלי בכל מקום אליו אני מגיעה. היכולת ליעל את העבודה ולעצב תהליכים בתחום עבודתי כמנהלת תיקי לקוחות בתחום בקרה וחיסכון במחלקת TEM, פותחת בפני עולמות מקצועיים ומאפשרת לי ללמוד ולהתפתח, גם לאחר 10 שנים בתחום התקשורת. כאשר אני לא בעבודה, אני מעצבת את חיי ומכניסה בהם שמחה והנאה באמצעות המשפחה המקיפה אותי וחיות המחמד שלי, הכלבים שנוצי, נינה ובוס. רינת משה דהרי - - במשך כ- 13 שנים אני פועלת בתחום ה- TEM, מתוכן, קרוב לארבע שנים, אני מנהלת תיקי לקוחות עסקיים במחלקת TEM בסנסקום. במסגרת עבודתי אני מאתרת פעילויות פוטנציאליות לחיסכון והתייעלות בהוצאות התקשורת של הלקוח מבצעת בדיקה מקיפה למציאת חיובים שגויים וחוסר התאמות בחשבונות ועוד. הידיעה שאני נוגעת באחד התחומים הרגישים והמועדים לטעויות אצל ארגונים רבים, מחדדת בי את הצורך ליושרה מקצועית ולשאיפה למצוינות. אני יודעת כי המידע שמגיע לידי הינו רגיש, וכי לקוחותיי סומכים עלי כי אפעל לטובתם, הן ברמת המקצועית והן ברמה האישית. בחיי היום יום בהווה, אני מתמקדת באנשים האהובים עלי ביותר בעולם- בעלי ושתי בנותיי ובעתיד אני שואפת להמשיך ולהתפתח בכל תחום בו אבחר, כאשר הצורך באיזון בין אתגרים והשאיפה לא להתפשר על איכות התוצאות ימשיכו להוביל אותי.
המשך קריאה

נילי סמברג

סמנכ"ל שיווק של סנסקום. במהלך השנים בסנסקום עבדתי במגוון רחב של פרויקטים בתחום ניהול קשרי לקוחות בדגש על הקמה ושיפור מערכי שירות וניהול קשרי לקוחות משלב הייזום, דרך ההקמה בפועל ועד לתפעול השוטף תוך בקרה ושיפור מתמיד. ההתמחות שלי היא בהובלת פרויקטים מורכבים חוצי ארגון בראיה של 360 מעלות הן ברבדים הטכנולוגיים הן ברבדים התפעוליים – או"שיים והן ברבדים הקשורים למשאב האנושי במערכי ניהול קשרי לקוחות. כל הניסיון שלי בתחום הוא בסנסקום עצמה - מגוון רחב של פרויקטים בקרב לקוחות שונים במהלך 13 השנים האחרונות. הדבר האהוב עליי ביותר בעבודה הוא החיבור עם הלקוחות והארגונים השונים, הגיוון באתגרים שמתעוררים אל מול הלקוחות הללו והאפשרויות ללמוד כל פעם מחדש על דרכים שונות ומעניינות להתגבר על האתגרים הללו. השאיפות המקצועיות שלי לעתיד הן להיות גורם מוביל ואינסטנציה מקצועית בכירה בתחום הייעוץ לעולם ניהול קשרי הלקוחות.
המשך קריאה

אורית לפק

מנהלת פרויקטים בתחום ניהול קשרי לקוחות; התמחות במיומנויות ניהול (בנייה והטמעה), תהליכי עבודה, תהליכי שינוי. אני בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה וספרות אנגלית ותואר שני במנהל עסקים. ניסיון של 12 שנים בניהול מוקדים פרונטאליים וטלפוניים בגדלים שונים ושנה וחצי בתחום הייעוץ. הכי אני אוהבת בעבודה שלי זה לראות את השינוי שניכר במנהלים ובעובדים לאורך התהליך. בניית המנהלים וחיזוקם ובנייה ואפיון של תהלכי עבודה חוצי ארגון. התחביבים שלי הם: ספורט, קריאה, סרטים שאיפות שלי הן שימוש בכלים המקצועיים לניהול התא המשפחתי באופן מוצלח...
המשך קריאה

אשרת כהן

כמנהלת פרויקטים בתחום ניהול קשרי הלקוחות אני מאמינה שניסיון מקצועי איכותי ועשיר הוא המפתח לניהול נכון ועמידה ביעדים. במהלך שנות עבודתי התמחיתי בתפקידי ניהול ומטה ויישום והטעמת תהליכים לרבות אפיון והטעמת מערכות CRM בארגונים מובילים. בנוסף, צברתי ניסיון בתחום המדידה והבקרה – בניית מודל תמרוץ והנעת עובדים ומנהלים כולל בקרת ביצוע ותגמול. מעבר לכך, יש לי ניסיון לא מבוטל באחד התחומים העיקריים בחיי – המשפחה. אני אמא לשלושה מקסימים – רועי, גאיה ועידו – וכשיש לי כמה שעות לעצמי אני מנקה את הראש ברכיבה על אופניים או סרט טוב.
המשך קריאה

אושרית לזימי

בכל יום אני שואפת ללמוד משהו חדש, בכל יום אני שואפת למצוא את האיזון בין האתגרים האישיים לאתגרים המקצועיים. האתגרים המקצועיים הם חלק מעבודתי כמנהלת תהליכי תמיכה של מוצרי Web מצד המשתמש ומהצד העסקי. אני מתמחה במערכת CRM בכלל ובמערכות CRM Web בפרט, כאשר מאחורי תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחויות במערכות מידע ומימון. עם ניסיון של שש שנים בניהול פרויקטים אני יכולה להגיד שאחד התחומים האהובים עלי בעבודתי הוא יחסי הגומלין בין המערכות השונות (ERP CRM) לרשת ועולם הסלולר המאפשר לשכלל ולייעל תהליכים עבור כל ארגון ולקוחותיו.
המשך קריאה

רמי שטייף

בתחילת שנת 2012 הצטרפתי לסנסקום כמשנה למנכ"ל וכאחראי על הפיתוח העסקי והובלת העולם הרב ערוצי. אני בעל ניסיון עשיר בתכנון והובלת מהלכים אסטרטגיים מורכבים בעולם השירות והשיווק ומומחה בתחום הרב-ערוציות. לרשות לקוחות סנסקום אני מעמיד היכרות מעמיקה וראייה רחבה, על כלל נקודות הממשק והמבט השונות, מרמת מנהל אסטרטגי ועד איש שיווק. את הידע והניסיון העשיר בתחום שירות הלקוחות והעולם הרב ערוצי אני שואב משנים של עשייה והתמחות במסגרת התפקידים הבכירים בהם כיהנתי בבנק דיסקונט, במסגרתם הובלתי פרויקטים בעולם ניהול קשרי הלקוחות בכלל והרב ערוציות בפרט. כיום אני מוביל בסנסקום את כל נושא המעבר של המוקדים הטלפוניים לעולם של רב ערוציות (אינטרנט, סלולר, צ'ט, וידאו ועוד), פיתוח והשבחת מוצרים ושירותים בתחום ניהול קשרי לקוחות והובלת תהליכי שיווק ופיתוח עסקי חוצי ארגון.
המשך קריאה

רינת סביר

בגיל שבע רציתי מאד משקפי ראיה, ניסיתי לשכנע את הורי אבל רופא העיניים הבהיר לי ולהם כי זוהי התנהגות אופיינית לגיל זה, ושאני לא באמת זקוקה למשקפי ראיה. כבוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול וקורס הנחיית קבוצות, ומנהלת פרויקטים בסנסקום גיליתי כי אולי אין לי משקפיים אמיתיים, אך אני מרכיבה בכל יום משקפיים וירטואליים המאפשרים לי לראות את העולם דרך עיניהם של אנשים אחרים – לקוחות, אנשים המשתמשים במערכות השונות, מנהלים ואפילו ילדיי. מתוך הניסיון הרב שצברתי בעולם ההטמעה של מערכות המידע, אני יודעת, כי אם אקפיד לנסות להסתכל על מצבים שונים דרך עיניים אחרות, אוכל להבין טוב יותר את הסיטואציה ולתת שירות איכותי ללקוחותיי, ואולי אצליח להבין טוב יותר גם את הילדים שלי.
המשך קריאה

רינת שפיר

מנהלת תחום פרויקטים בחטיבת ניהול קשרי הלקוחות של סנסקום. הצטרפתי לחברה בשנת 2009 כיועצת בכירה בתחום ניהול קשרי הלקוחות וב- 2011 נבחרתי להוביל את תחום הפרויקטים בחטיבה. לרשותי ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בעולם ניהול קשרי הלקוחות, מהקמה, ניהול ושיפור ביצועים בעולם המוקדים הטלפוניים, דרך הצבת יעדים ואפיון כלי ניהול תומכים, בחירה והטמעת מערכות טכנולוגיות תומכות. בעלת ידע רב בניהול פרויקטים חוצי ארגון, גדולים ומורכבים, בעולם מיקור החוץ Outsourcing ובכתיבת מכרזים בתחום המוקדים הטלפוניים לארגונים עסקיים. במסגרת תפקידי אחראית על ניהול צוות מנהלי פרויקטים בין תחומי, המספק פתרון מושלם בתחום המוקדים - או"ש, הדרכה, טכנולוגיה ואנאליטיקה. אני אוהבת במיוחד בעבודתי, את היכולת להעניק ללקוחותינו את הידע והניסיון שנצברו בתחום ולהיווכח בתוצרים המיידיים לעבודתנו. בזמני הפנוי, מקפידה על בילוי זמן איכות עם משפחתי האהובה בשילוב עם פעילות ספורטיבית. ותמיד משתדלת לשמור על איזון גוף ונפש... כעת, שואפת ומתקמדת בהרחבת פעילות תחום פרויקטי ניהול קשרי הלקוחות בכלל ותחום הרב ערוציות, שנמצא בחיתוליו אצל מרבית מלקוחותינו, בפרט.
המשך קריאה

רונן גלעד

עולם התקשורת הוא עולם דינאמי ויצירתי שמאתגר אותי כל פעם מחדש, וזה בדיוק מה שאני אוהב בו. כמנכ"ל חטיבת התקשורת בסנסקום אני ניצב כל יום מול אתגרים חדשים שמאפשרים לי להביא לידי ביטוי את הניסיון הרב שיש לי במגוון תחומים – ייעוץ, ניהול פרויקטים, ניהול הוצאות תקשורת, ניהול אפיון ופיתוח מערכות בקרת עלויות ולמעשה, הבנה הכרה וליווי הלקוח תוך התאמה מלאה של פתרונות התקשורת השונים לצרכים ספציפיים. מחוץ לשעות עבודה אני אוהב לבלות בחיק משפחתי היקרה. אני מאחל לעצמי ולכם המשך התפתחות אישית ומקצועית מתוך סיפוק, אהבה ואתגר.
המשך קריאה

רונית בן שושן

מנהלת השירות ופניות הציבור במי אביבים 2010 בע"מ
המשך קריאה

רועי זמיר

מנהל מוקד קשרי לקוחות של אחת מקופות החולים, מפברואר 2012. תפקידי דומה לרב החובל המנתב ספינה ומוביל אותה: במסגרת התפקיד אני מוביל ומניע עובדים לעמידה ביעדים, שומר על התנהלות תקינה ארגון וניהול זמן, פועל להתמקצעות הנציג תוך הקשבות, משובים וחלוקת לידים, דואג לשכר ותנאים סוציאליים ולרווחת העובדים. בעל ניסיון של 8 שנים במכירות, הדרכת מכירות, ניהול והובלה ליעדי מכירות, ניסיון בניהול צוות וניהול משמרת. אחד התענוגות הגדולים בחיים מבחינתי, הינם לקחת אדם להשפיע עליו ולהובילו ליעדים וגבהים חדשים, כמנהל מוקד זה בא לידי ביטוי בעבודתי, בכל יום כל דקה . אני אוהב במיוחד לצחוק, לשחק במחשב ולשחק כדורגל. בקיצור כל מה שמשחרר אנרגיה!!! שאיפותיי לעתיד, הן ללמוד, לגדול ולהתפתח בעבודה כי תמיד יש משהו חדש ללמוד ולאן להתקדם...
המשך קריאה

רועי גזית

מנהל תחום Global TEM - ייעוץ לייעול וחיסכון בהוצאות התקשורת בסניפי ארגונים בחו"ל. במסגרת העבודה שלי בחו"ל אני נחשף למאות ספקים, בעשרות מדינות, כאשר כל אחד מהם ייחודי ושונה במודל העסקי, בחבילות אותן הוא מציע ובתפיסה המשמשת בסיס להתנהלותו. המגוון הרב מביא לכך שבכל פרויקט אני זוכה ללמוד דברים חדשים, הכוללים היכרות עם תרבויות ארגוניות ועסקיות, היחשפות לתהליכי משא ומתן שונים והיכרות עם מאות אנשים. כאשר כל אדם שאני מכיר, מביא עמו חשיבה שונה ומרעננת, שמתיישבת היטב עם האמונה שלי בקשר בין-אישי כגורם מקדם ומפתח. אני אוהב לאתגר את עצמי לחשיבה מחוץ לקופסה, להעז ואף להיעזר ב"חוצפה" הישראלית היכן שהיא נדרשת.
המשך קריאה

שרית פרנסיה

מנהלת תיקי לקוחות בתחום TEM בחברת סנסקום מדצמבר 2011. במסגרת התפקיד מבצעת בדיקה מקיפה למציאת חיובים שגויים וחוסר התאמות בחשבונות ברמת קו וברמת ההסכם מול הספק, מאתרת פעילויות פוטנציאליות לחיסכון והתייעלות בהוצאות התקשורת של הלקוח ועוד. השתחררתי מצה"ל בדרגת סרן, שרתתי כקצינת התייעלות ב"מרכז חושן" - מרכז התקשורת של צה"ל, במדור האחראי על כתיבה ואפיון של המכרזים וההסכמים בתחומי התקשורת השונים. הייתי אחראית על בדיקת החשבונות של ספקי התקשורת השונים (מירס, פלאפון, בזק בינלאומי, גילת ועוד). אני נשואה ויש לי שתי תינוקות, מחכה ליום שיהיו מספיק גדולים כדי שאוכל לקחת אותם ולטייל בין שבילי ישראל והלוואי ואוכל להרשות לעצמי ולהם לטייל גם בעולם.
המשך קריאה

סנסקום ייעוץ וניהול פרויקטים

סנסקום - חברת ייעוץ וניהול פרויקטים, המתמחה במתן פתרונות וליווי תהליכים בתחומי התקשורת וניהול קשרי לקוחות.
המשך קריאה

שי כהן

במקצועי אני כלכלן המתמחה בהיבטים כלכליים מסחריים בתחום התקשורת. במהלך 13 השנים האחרונות אני חלק מצוות סנסקום, כאשר בתפקידי הנוכחי אני משמש כמנהל פרויקטים בכיר בתחום TEM, ומומחה בהתייעלות וחיסכון בהוצאות תקשורת בארגונים גדולים. 13 שנים יכולות להראות כהרבה זמן, אך בעולם התקשורת הזמן הוא מהיר יותר. כאדם שאוהב את הדינאמיות של תחום התקשורת, ושניזון מהתפתחויות, חדשנות ואתגרים, סנסקום מאפשרת לי ליהנות ממיצוי היכולות שלי באמצעות התמודדויות מקצועיות ומאתגרות, ומענה לצרכים המשתנים של כל לקוח על ידי חשיבה יצירתית-חדשנית. השינויים והחדשנות הם גם חלק מעולמי מחוץ לשעות העבודה כאדם האוהב מוסיקה, טבע וקהילה, ואני מאחל לעצמי (וגם לכם) לא לקפוא לעולם על השמרים.
המשך קריאה

שי לייבל

מנהל תחום פרוייקטי טלקום בחברת סנסקום. בעל התמחות מקצועית בניהול פרוייקטי תקשורת: סלולאר, תקשורת בינ"ל, תשתיות תקשורת, טלפוניה וכו'. ניסיון בסיוע למנהלי תקשורת בארגונים בהתמודדות וקבלת החלטות בתחום התקשורת. מועסק למעלה מ- 10 שנים בחברת סנסקום כמנהל פרוייקטים וכמנהל תחום TEM. כיום משמש כמנהל תחום פרוייקטי טלקום.
המשך קריאה

שרית דיין

עובדת בסנסקום כ- 9 שנים מתוכם 4 שנים ליוויתי את פרוייקט לאומיCall וב- 5 שנים האחרונות מנהלת את תחום בקרת עלויות תקשורת ואת מוקד תמיכת טלפוניה בסנסקום. בתחום TEM יש למעלה מ- 200 לקוחות, מה שמביא לעניין רב ולגיוון בעשייה, כל יום מציב בפניי אתגרים חדשים מול הלקוחות בעיקר בהתאמת השירותים שלנו לצרכים המשתנים של הלקוחות. בזמני החופשי אני נהנת לבלות עם משפחתי האהובה.
המשך קריאה

שרון לוי

ב"תיק הגב" שלי ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בתפקידי קו ומטה והרבה אהבה לעולם קשרי הלקוח. הניסיון הרב שצברתי לימד אותי שהמפתחות להצלחה בתחום הנם תכנון, התמדה לאורך זמן וניהול ההון האנושי ברגישות ובחום. מעבר לעבודה המהנה עם האנשים שפגשתי בתפקידים השונים, בניתי את מומחיותי במספר תחומים – הבניית אסטרטגיות ותפיסות ניהול קשרי לקוח,הבניית תהליכי שירות , שיפור ביצועים, הקמת מוקדי קשרי לקוחות, ליווי והנחיית מנהלי שירות בדרגים שונים. אני אמא לנועה ואלה וזוגתו של מנחם, אוהבת ללמוד ומקווה להמשיך וללמוד בכל יום משהו חדש!
המשך קריאה

שיפרה סולימן-עוזרי

מנהלת תיקי לקוחות עסקיים במחלקת TEM בסנסקום, עובדת בחברה כשמונה וחצי שנים. מתמחה בניתוח עלויות תקשורת, בעלת ניסיון עשיר בסיוע לארגונים בחיסכון ואיתור כשלים בעלויות התקשורת. בעבר ניהלתי מחלקה בחברת מידע עסקי בינלאומית. מאמינה ביושרה וביצוע הטוב ביותר עבור כל אדם באשר הוא הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית וכי עשייה משפיעה על מי שאנחנו כאנשים. אוהבת במיוחד בעבודתי, את החיכוך עם מידע מגוון והמגע האישי עם קהל לקוחותיי. בזמני הפנוי אוהבת לקרוא, לטייל בארץ ובעולם, לרכוש ידע חדש, לבלות עם משפחתי , בתי אביה וחברים. בעתיד, שואפת להקים עסק עצמאי ולעבוד מול קהל מגוון.
המשך קריאה

סמדר טובה

אבחנה בין עיקר לתפל היא יכולת שחשובה לי בכל תחומי החיים, בעיקר כאשר מדובר בפעילותי בסנסקום. אחרי 17 שנים בתחום בקרת עלויות תקשורת וכראש צוות בקרה בתחום TEM היכולת להבדיל בין עיקר לתפל היא זאת המאפשרת "כיווץ" חשבונות תקשורת ומובילה לסיפוק המקצועי הגדול ביותר – לקוח מרוצה שרואה כיצד, הלכה למעשה, ההמלצות שלנו, מומחי סנסקום, משפיעות על הפעילות השוטפת בארגון. כשמדובר בחיי האישיים העיקר הוא ליהנות עם המשפחה, לעשות את הדברים שאני אוהבת ולזכור למצוא תמיד גם זמן איכות לעצמי.
המשך קריאה

יעל בטש

מנהלת מחלקת מוקדים בשירותי בריאות כללית
המשך קריאה

יעל נוסבאום

מנהלת פרויקטים בתחום ניהול קשרי לקוחות. התמחות במיומנויות שירות וניהול, בנייה והטמעה של תהליכי עבודה והובלת תהליכי שינוי במוקדים. אני בעלת תואר ראשון בשירותי אנוש וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים. ניסיון של כ- 10 שנים בתפקידי ניהול שונים במוקדים טלפוניים, ניהול פרויקטים ותהליכים בעולם התקשורת. אני הכי אוהבת בעבודה שלי את האינטראקציה עם האנשים, ליווי צוותים כמו גם ליווי פרטני, היכולת לעבור יחד עם המלווים שלי את השינוי, לראות מוקדים חדשים נולדים, תהליכי עבודה מיושמים ואנשים שבעי רצון מהדרך ומהתוצאה אותה השגנו יחד. תחביבים – טיולים, בילוי עם המשפחה, סרטים. השאיפות שלי – להמשיך ללמוד ולהתפתח, להכיר עולמות ותחומים נוספים וליישמם בעבודה כמו גם בחיים האישיים.
המשך קריאה

יעקב חזן

כמנהל מוקד אני אוהב לעבוד עם אנשים שונים, ללמוד אותם ולהכיר אותם. כנראה שזאת הסיבה שאני אוהב את העבודה שלי. כיום אני מנהל מוקד כללית בבאר שבע, אחד הפרויקטים הגדולים והמעניינים ביותר להם הייתה שותפה סנסקום. המוקד מתמחה בשימור וגיוס לקוחות חדשים. לסנסקום הגעתי לאחר ניסיון עשיר בעולם הסלולר שם עברתי מסע בין התפקידים השונים – מנציג שירות ומכירה ועד לתפקידי ניהול בכירים במוקד הטלפוני. כאשר אני לא מכיר אנשים חדשים, אני אוהב לבלות על האנשים האהובים עלי ביותר – אשתי והבת שלי.
המשך קריאה

יפעת פז

מנהלת תחום פרויקטים בעולם ניהול קשרי הלקוחות. בעלת ניסיון של למעלה מ- 15 שנים בתחום השירות בתפקידי ניהול מערכי שירות, ביניהם ניהול מוקדים גדולים. מתמחה בבנייה ושינוי תהליכי שירות במיקוד שיפור ביצועים, בנייה והטמעת תפיסות שירות, ליווי והובלת מנהלי השירות בדרגים השונים ליצירת השינוי ובניית ממשקי שירות עם שאר העולמות בארגון. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל עסקים. בזכות עבודתי בתחום הייעוץ, אני נחשפת לארגונים רבים ומגוונים ולומדת באופן מתמיד על העולם העסקי בתחומי השירות והשיווק, שלאחרונה נושקים וקרובים יותר מבעבר. במקביל, אני נפגשת בכל יום עם אנשים חדשים ומעניינים, אותם אני מלווה וחונכת ומהם לומדת ומעשירה עצמי בכל יום מחדש.
המשך קריאה

יוסי שוורץ

ניהול הוא חלק מחיי אם בתור מנהל מוקד מכירת רכב של AVIS מטעם מסנסקום ואם כבעלים והמנהל המוזיקלי של "אנסמבל פעמונים", אחד מהאנסבלים הקוליים המכובדים בארץ ובעולם. כמנהל מוקד המכירות של AVIS אני נהנה, בכל יום, למכור לעובדים שלי את העבודה שלהם. זאת מתוך ידיעה שכאשר אתה מאמין במוצר אותו אתה משווק אתה עושה את העבודה הטובה ביותר. כמובן שאני מקווה שהניהול ימשיך להיות חלק מעתידי המקצועי והאישי, כסמנכ"ל שיווק ומכירות או כמנהל מוזיקלי של הפילהרמונית של ברלין. מי יודע...
המשך קריאה

כותבים